Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 13 oktober 2009

Jobb och sång

Mest bara jobb just nu...jobb, jobb, jobb...... går väl bra..men huvudet är helt slut..vill ha mer energi...vill äta bättre...vill orka mer!

Imorgon är jag ledig...då ska jag öva sång och träffa Evelina. Är ju fortfarande förkyld..så rösten är ju inte vad den ska vara! Håller tummarna för att den ska va bra tills den 7:e då jag ska sjunga upp! Honung och c-vitamin får de bli till diet!


Eva...vi kan väl dra med våra stora troll och gå på knattebio ihop??!!!

PUSSSSS OCH KRAM!

Saknar Madde..hoppas vi ses snart!

1 kommentar:

  1. Saknar dig med min vän!!!
    Får klämma in en träff här nu nån dag..ETT MÅSTE!! Massa kärlek till dig min o din under bara familj! Pussss//Madde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!