Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 19 oktober 2009

Inskolning

Idag var Elias på dagis för sin första inskolningsdag...det gick sååå bra! Stora killen. Var bara där från kl 10-11. Imorgon ska han vara där från 9.30-11, sen ökar man på. Han har blivit så stor. Oj oj nu har jag TVÅ dagisbarn...helt crazy!!!

Ritar på dagis



Påväg hem från dagis. Mina fina dagisbarn!

Styrde min kosa mot Fjugesta idag. Blev en del varv för att sedan hitta kyrkans hus som jag skulle till=).. En jätte trevlig kantor var det. Nu har vi övat in sången till dopet på lördag! Ska bli kul! Sååå fin är låten. Samma som jag sjöng för Elias på hans dop.

Efter det åkte jag till vårdcentralen för att kolla upp mina bihålor. Jag fick bara avsvällande tabletter. Ville ha penicillin. Jaja hoppas att de här hjälper. Sprutan var sjukt bra iallafall. Rekommenderar jag till alla som känner sig förkylda. 119 kr på apoteket. Rensar bort allt!!!

Mycket skönt att ha varit ledig...blir en ledig dag imorgon oxå=)!!!

MASSA PUSSSSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!