Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 8 oktober 2009

Min gåva, sången

Nu är övningstid med kantorn bokad. På onsdag ska jag i väg till norrbyås kyrka och sjunga. Ska bli kul! Är längesen jag sjöng nu. Senaste gången var när jag sjöng för Alicia!

Jag försöker tänka att jag fått en underbar gåva. Jag kan sjunga. Jag har en spärr med min sång som jag inte kommer över. Något som håller mig tillbaka. Vad och varför den finns vet jag ej. Eller jo, det är min självkänsla och min tro på mig själv som inte blivit stöttad genom livet. Men det är upp till MIG att riva den muren..eller hur? Finns ingen eller inget annat att skylla på än mig själv. Spärren finns bara i mitt huvud, den är inte verklig. Min sång är en gåva och jag borde använda den mer. Jag blir lycklig av sång så varför inte använda hela gåvan jag fått?!


PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!