Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 11 oktober 2009

Sthlm

Igår hade vi en mysig dag i Sthlm hos Gustafs bror Jonas med familj. Vi gick iväg för att grilla korv. Jätte fint ställe hamna vi på!

Dagen började med att Jonas dotter Denise skulle iväg för att rida. JAG skulle då sadla hästen ( trodde att det skulle vara en lite ponny). Kommer in i stallet. Där står typ världens största häst. Hästen har bara ett öga och är sur som tusan! Haha jag behövde bara titta på han så sparka han. Jag vände direkt. Denise fick ta hjälp från stalltjejerna istället =)

Vi träffar inte familjen i sthlm så ofta. Var extra kul att träffa Billy. Han är några månader yngre än Elias bara. Men han är oxå en stor bit och springer omkring lika bra som Elias så det är knappt nån skillnad på dom. Kul för dom att få busa lite! Dom växer ju så snabbt dom små liven.

En fin dag med bus, paket och fika!

Gustaf gick ut på kvällen..jag lade mig tio i nio..trött som ett as! Härlig lördagkväll =)

Grillplatsen



Billy och Elias




Gustaf, Annéa, farmor, Billy och faster Anna





Hääärligt






Sötnosar




Jag med mina skatter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!