Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 1 oktober 2009

Storhandla och bilköp

Idag har de varit en mysig dag, även fast det varit fullt upp! Idag var det Gs tur att sova ut...så jag gick upp med Elias som jag lyckades få att somna om till 06.18 iallafall..alltid nåt! Åkte med Annéa till dagis 8.30 sen drog jag och Elias iväg till Coop och storhandlade...har blivit frälst i detta med självscanning...guuuu så smidigt...shop shop säger det bara =).. Skönt att ha all mat hemma nu...bara att laga en massa god mat nu alltså! Sen blev det lite soffamys medans Elias sov. Kunde jag kolla på lite inspelade program...har fastat för true blood nu...haha är säkeert efter som fan med den serien..men jag laddar ju inte ner nåe! Bra är den iallafall! Sen blev det bilköp..bytte in vår gamla och fick en annan audi..lite större...sen ska G köpa en lite skruttigare bil för de pengarna vi fick emellan...måste ju ha två bilar nu när G börjar jobba oxå....

Imorgon blir det kalas. William fyller äntligen 3 år. Nu kan han mäta sig med de andra i barnmaffian ;)


Jag är väldigt sugen på att ha en husfest...en stor hejdundrandes fest! Nån som vill komma då???!!!! =)


PUSSS OCH KRAM!!!! MIN sovmorgon imorgon förresten!!!! Skönare mornar finns inte =)

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!