Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 21 oktober 2009

Jobb, möte och sång

Idag har det varit jobb, möte och sång. Sången var det bästa med dagen. Åkte till norrbyås kyrka för att träffa kantorn där. En fräsig "tant" som prata skånska. Jag ÄLSKAR skånska. Låter så mysigt och coolt..frääääsigt helt enkelt =) Gick bra att sjunga...

På lördag smäller det. Då blir det sång i kyrka på riktigt=)..så nästa lördag blir det sång igen sen dagen efter det så blir det ett till dop i lidköping =) tre dop på två veckor är vi bjudna på..inte illa =)..och två av dom ska jag sjunga på!

Jobbar mycket med att behålla MIN engergi nu och inte gå in i andras. Är svårare än vad man tror. Är så lätt att ryckas med i någon annans mående eller dåliga energier. Sätta upp en bubbla och folkusera på sig själv är det som gäller. Lyssna fast inte ta in det så det äter upp en själv. Så måste ju alla psykologer och "lyssnare" göra. Annars skulle dom ju aldrig orka. Så försöker jag oxå lära mig att göra nu. Finnas, lyssna men bara ta in det som är bra för mig så att jag kan fortsätta lyssna utan att jag blir nedtyngd.

Läser boken "att välja glädje" av Kay Pollock. Har lästa den förut men tåls att läsa igen. Klok bok ! Ett boktips till er alla. Finns på http://www.bokus.com/se/start.shtml för bara 39kr tror jag. bara att klicka och köpa enligt mig=)!!!!

HA EN UNDERBAR KVÄLL ALLA!!! PUSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!