Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 6 oktober 2009

Jo jo Ja ja

Känner mig faktiskt lite bättre...Jag vet Erika att det bara är en medie uppschasad grej de här med "svin" influensan..jag är inte orolig...men undrade mest bara hur tusan man ens ska veta om man haft den..är ju en vanlig influensa liksom..men tror inte jag har den..eftersom jag känner mig bättre nu..på radio hörde jag att Back street boys hade svinet..haha stackarna..är nog inte ens den..jaja dom får krya på sig!!

Jaha blev meck med bilen för G ikväll oxå..men som sagt så älskar jag ju mina ensamma kvöllar...han är nog hemma snart ändå!!

Jag vill bli frisk NU!!! Saknar Madde och hennes små ju!!!!!!

Ett jävla skit med preventivmedel förresten!! Jag vill INTE gå på hormoner..men jag vill INTE ha en bebis till heller...what to doooo!!????? MÄN skulle få ett piller att ta tycker jag!!! Borde finnas i dessa morderna tider! Allt ska ju vara sååå jämnställt nu...så varför inte det!!??

PUSSS PÅ ER UTE I HÖSTMÖRKRET! Härligt med höst...frisk luft och vackra färger. LOVE IT!

2 kommentarer:

  1. hahaha svin kan dom ju va allihop ;)

    jag håller med dig vafaan har dom inte kommit längre när det gäller "p-medel" för.... jag blir såå arg!!!

    SvaraRadera
  2. Men kondom då? DET funkar ju....Jag hatar & vägrar proppa min kropp full av hormoner som inte e mina, jobbigt nog med just mina hormoner! ;0)) haha
    Nä, här får maken bära skydd för varken han eller jag vill höra fler söta små fötter springa runt här just nu! Men vem vet man ska aldrig säga aldrig kanske bara kanske en trea skulle vara roligt om sisådär 3 år!! ;0)) Kram hjärtat!! Krya på dig...

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!