Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 22 oktober 2009

Svinroligt

Haha är den inte rolig!!?? Jag älskar den..ett underlägg till Annéa =)

Jobbat som vanligt. Efter jobbet träffade jag Evelina. Vi gick en sväng på stan..jag ville hitta nåt att ha på mig inför alla dop som komma skall och doppresenter! Jag hitta inget till mig..inget passa.. :( Men fina presenter blev de iallafall =)

Imorrn blir de jobba..sen kommer våra bästa grannar och vänner hit en sväng. Så blir det nog bara pustning framför idol. Sen är jag leeeeeeeeedig i tre dagar!! Ska bli sååå nice!

Tack för ögonbrynen och tack för idag min vän!!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!