Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 24 oktober 2009

Dop och spontanparty

Har varit på ett mycket fint dop idag. Tack söta Carro och Jonas för att vi fick stanna på lunch oxå. Jätte god mat och goda tårtor, med fiiin text ;) Gick bra att sjunga...fick ett illamående anfall mitt i allt..men jag tror inte någon märkte alls...skönt de =)..hade nog ätit för lite innan...jag blir sååå uppfylld efteråt..älskar att sjunga! Fick applåd av Nils...är ju de bästa betyg jag kan få! =))

Nu sitter jag hos Anna...blev spontanparty ikväll...kuuul! Rosé med lite fanta i dricker jag nu...ville testa..eve tycker de e göööött...hihi..de va de oxå...

PUSSS PÅ ER ALLA UTE I VIMMLET!

Älskar dig Gustaf...du höjer mig till skyarna med dina fina ord!

1 kommentar:

  1. Liiite sen att kommentera..
    Men TACK än en gång för att Du Maria gjorde Nils dop till ett underbart minne med Din vackra sång. Blir rörd till tårar bara jag tänker på det. Du är bäst!!:-) Och lilla Nils blev så glad när Du sjöng att han klappade händerna.:-)
    Och jätteroligt att Ni ville och kunde stanna alla tre på lunch också.
    Ja, visst blev texten på tårtan fin! ;-)

    *stoooora kramar*
    /Från oss alla tre

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!