Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 5 oktober 2009

Snoooosa

Åh vad jag längtar tills jag blir frisk så jag får snoooosa bebis ordentligt. Jag blev heelt kär när jag såg Agnes igår ju!!!! Oj oj...jag kanske inte är klar med barnverkstan än??!! Haha..nu springer Gustaf när han läser detta!! =)

Fast jag längtar ju inte efter vakna nätter och amma..men ändååååå...det är ju ett mirakel varje gång en ängel kommer ned på vår jord!

Sjuk är jag. Men känner mig bättre nu än vad jag gjorde i natt och imorse...får hoppas att jag går åt rätt håll. Är sjuk från jobbet imorgon oxå. Ingen idé att smitta de stackars äldre, tror inte jag skulle orka heller för den delen. Snälla mor kom med mat till oss sjuklingar idag.. hon hade köpt en fin overall till Elias oxå. Satt som en smäck..tack tack!!!! Nu har han allt inför dagis. Min stora kille!!!!!!

Nu ska jag försöka andas och ha det lugnt och fint ikväll. CSI NY på tv och bara pusta. Gustaf meckar lite med sin raggarbil ;) så kan jag ha egentid. Är mycket skönt att vara helt själv!


PUSSS PÅ ER ALLA DÄR UTE... En extra puss till Tara!!!

2 kommentarer:

  1. Hej fin.

    Ojojojoj inga mer bebisar nu, du får gosa med andras. Undra hur gos sjuk du kommer va när min lilla snutt/snutta kommer=) det ska bli mys att se. Tack för pussen till Taran. PUSSS Anna

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!