Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 31 januari 2011

Trött



Är inte på topp just nu. Tröttheten är total och jag drömmer mycket om nätterna, vilket gör att det inte känns som om jag sovit något. Drömmarna är så tydliga, men jag vet ej vad dom betyder. Vad betyder det när G inte kommer hem från krogen och att när det knackar på dörren och jag tror det är G så kommer det istället in 3 stora rottisar och flera män. den Största av dom med svart mask över ansiktet. Dom ska söka igenom vårt hus. Barnen blir livrädda och jag försöker lugna. G hade tydligen gjort något som dom utredde. Den var sååå tydlig och känslan av den finns kvar. Nån som vet vad den kan betyda?

Tankar till fina Anna!

PUSSSS PUSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Kanske gravid. ;) jag drömmer mycket konstigt och är dyngtrött ;)

    SvaraRadera
  2. Männen står för makt, hundarna symboliserar det vilda- oförutsedda, din modersinstinkt skyddar barnen o erat gemensamma hem, drömmen uppmanar dej att se att du behövs! Du är värdefull och många behöver dej:) Du står för det goda Maria. Min tanke. Kram Anett.

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!