Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 28 januari 2011

Lugnet....

Jag ber om ljuset och värmen och att lugnet ska lägga sig!

Jag känner mig sjuk. Tung i huvudet och halsen är torr och irriterad.. tråkigt. Humöret blir inte på topp då heller, trots ledig helg att se fram emot. Men jag ska försöka kurera mig med grönt te och citron. Världens bästa halstabletter har jag, Colizin.

Tror jag sätts på prov nu. Jag tänker kärlek men den kommer inte ut ur mig som jag vill.  Det är liksom egot som tar sig fram istället. Mycket frustrerande. Jag behöver nog fylla på mig med kärlek och ljus en stund ikväll. och i helgen. Jag har ju gett mycket när jag behandlat. Är ju ny i gemet så jag kanske inte fyller upp mig och rensar tillräckligt efteråt!! Eller vad säger ni som vet?

Extra Tankar till fina Madde! Jag tror på dig! Stor kram!!

Nu ska jag be om lugnet och en fin helg! Jag ÄR ju kärlek..låt den komma fram! Snälla!


Ta hand om er!

pusss pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!