Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 5 januari 2011

Vinna kriget


På tisdag åker jag och denna pingla till Katarina. Så fint att Madde vill åka dit. Var längesen för henne nu =). Är så glad för alla mina nära som vill åka dit och utvecklas och få ny energi. Var ett tag där jag inte kunde släppa taget om fina Madde. Oroade ihjäl mig nästan. Men tillslut så släppte jag taget, allt i kärlek. Och endast då kan vi finna varandra på ett äkta sätt. När hon ville komma så gjorde hon det. Men det kan vara svårt ibland. Det säger jag inget om. Ibland får jag påminna mig rejält om att alla har sin resa =)

Så har det blivit med allt jag släppt taget om. Tålamod och kärlek, sen blir det som jag vill. Mäktigt är det. Att kämpa eller slita sitt hår hjälper verkligen inte här i livet, eller att vara irriterad över sitt liv. Släpp taget och allt du vill ha infinner sig, förr eller senare.

Just nu jobbar jag med mitt mat och sockerberoende. Men jag ska ta mig an det på ett djupare plan denna gång. Att verkligen stanna upp och inse att rösten i mitt huvud inte är min. Det är endast egot som vill att jag ska misshandla min kropp. Det är inte JAG. Att inse det är att vinna kriget inom mig själv. Jag ska vinna ett krig i taget. En dag i taget!

PUSSS PUSSSS


1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!