Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 26 januari 2011

Stanna upp!




Ännu en magisk kväll. Jag är så tacksam för mina sinnen och mina underbara händer! Jag förmedlar budskapen och jag finner sådan ro och sådan glädje i det att det fyller hela min kropp. Tack för att jag förstår vad allt handlar om.

Låten jag lagt upp är underbar. Slutet i låten är särskilt fint. Alla faller vi men det är av en mening. För att kunna leva fullt ut måste vi falla...ljuset och mörkret är nära..men hur kan vi ses skillnad om vi inte upplever båda? Jag väljer ljuset!

Ge er själva kärlek! Stanna upp! Ha tillit!

Kärlek // Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!