Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 14 januari 2011

Fint och tungt



Idag åkte vi iväg och fixade gympaskor och fotbollsstrumpor så att Annéas första fotbollsträning skulle vara perfekt. Hon var så duktig. Nästan så det kom en tår när dom satt uppradade alla 20 barn och sa sina namn till ledarna..oj oj stor är hon! Hon tyckte det var kul..men lite hemsjuk på slutet. Svårt att hålla fokus i en hel timme =) Lek och bus och ledarna var snälla. Det blir nog bra det där!


Annars har det varit både en fin dag och en tung dag. Elias får sådana utbrott och idag var jag tvungen att gå upp på övervåningen för att andas för jag hade tappat kontrollen annars. Han blir så arg och det går inte att prata med honom och han kan inte prata än. Så det skär sig totalt ibland. Mitt tålamod försvann idag och jag fick nog. När jag sedan skulle prata med mina barn för att förklara varför jag blev så arg så börjar jag gråta istället. Fy fan vad jag sätts på prov. Tur att förnuftet inte tryter iallafall. Jag känner mig själv och vet när jag måste gå bort och andas. All kärlek till mina barn. Kvällen blev lugn och dom sover sött nu =)

Imorgon blir jag själv hemma. Jag tycker det ska bli jätteskönt. Jag har inte så ofta en hel dag och en hel kväll för mig själv om jag säger så! Så jag ska vila, ta hand om mig själv och bara vara! Sedan efter det blir det lite fest med fina tjejer!

Tacksam för mina fina omkring mig!'
PUSS PUSSSSS

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!