Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 19 januari 2011

Nöjd



Jaha...här sitter jag..känner mig nöjd med livet just nu. Trots att jag ej kom in på min utbildning! Finns en mening med allt. Var väl inte min tid just nu. Söker igen till hösten. Jag tvekade för länge i mitt sinne. Det är min teori på varför jag ej kom in. Jag trodde inte på mig själv, och varför ska då vägen jag går på tro på mig då. Så nej, nu ska jag rycka upp mig ännu ett steg och tro på mig i detta!

Träna ikväll...

Hoppas på magisk kväll...

Extra tankar till Anna! Du är världens finaste!

1 kommentar:

  1. Åh va synd att du ej kom in gumman, men som du säger, det finns en mening med allt.

    Ha en bra dag kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!