Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 29 januari 2011

Inspirerad träning



Den här tjejen inspirerar mig att att träna stenhårt. Hon är min vän och är så duktig på det hon gör. Personlig tränare och en väldigt bra sådan!

Har precis tränat ben, rumpa och mage så jag knappt kan gå här hemma! Finns verkligen inga ursäkter till att inte träna. Ett golv och din kropp är det enda som behövs. Nu hade jag boll och lite vikter, men det går utan oxå.

Tack Madde för att du inspirerar!!!!

Nån fest blev det inte för mig ikväll...vår barnvakt blev magsjuk så jag stannar hemma istället. G får åka iväg..ska faktiskt bli skönt å ha en egen kväll =)

PUSS PUSSSSS och ha en underbar helg alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!