Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 15 januari 2011

Stolt




Jag är väldigt stolt över denna stund. Den var så äkta. Älskar när jag verkligen sjunger från hjärtat. Då blir det så sant och vackert!

Nu ska jag göra mig vacker inför kvällen med tjejerna! Har haft en lugn dag med mig själv...

puss pusssssss

1 kommentar:

  1. Din sång är så underbar Maria!!Tack för att du vill förgylla mitt bröllop med din ljuva stämma. D är ju visserligen långt kvar, men jag väntar så gärna! Ha en fin kväll med tjejerna!! Om du orkar så hämtar jag upp tio i 19 ;) puss puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!