Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 13 januari 2011



Allt faller på plats. Jag ror mer och mer på min förmåga att hela och se människor för vad dom är. Jag är harmonisk och har valt att gå min väg och lyssna till mig. Det är en underbar känsla.

Tack för fina stunder med vänner. Tack för att öppna upp och våga visa alla sidor.

Nu tar jag helg. Jag ska ta hand om Mig och bara vara! Mitt motto!

PUSSSSS

På onsdag ska jag få öppna mina händer igen! Det är så mäktigt. När allt är öppet finns inga gränser för kärleken!

Extra tankar till Anna!! Love you!

Tack för fin stund idag Madde!

1 kommentar:

Tack för just DIN kommentar!