Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 5 januari 2011

Sova över


Här är Annéa Redo för att gå iväg alldeles själv och leka med tvillingtjejerna...Hon går iväg runt 09. Jag och Elias får egentid, behövs verkligen så vi har haft det mys. Runt kl 15 ser jag tre tjejer komma gående på vägen. Åh nu är hon hemma tänker jag. Men icke. Hon packar en väska och drar iväg för att sova över hos tjejerna. En första sovaöverhoskompisnatt. Min tjej ÄR så stor nu. Jag hänger inte med. Bara packar en väska och drar sådär..oj oj..! Hoppas hon får det sååå kul!

Mamma älskar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!