Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 22 januari 2011

Livet



Den här känslan jag har inom mig är så himla fin. Den är galen samtidigt som den är lugn. Ibland är det som om jag druckit för mycket kaffe...det är så mycket som vill ut så jag vet inte vart jag ska börja =). Mest är jag glad för att jag har så fina människor runt mig som verkligen står kvar vid min sida och som vill gå framåt och som öppnar upp mer och mer. Jag tycker det är det vackraste som finns, människor som öppnar upp och ser nya möjligheter!

Igår låg jag i soffan och tog mig en liten stund för att vila/meditera/känna in. Glädjen och kärleken som slog emot mig var helt magisk. Jag blir helt förundrad. Gud så fint livet är. När jag bara är och när jag känner in. Vilka fina budskap jag får till mig då.

Ikväll blir det fest hos Underbara Sandra! Ska bli kul att träffa folk och ha kul.

Jag mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!