Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 16 januari 2011

Öppna upp festen




Igår var det lite fest. Jättemysigt och fina samtal. Kul när det blir heta diskussioner, djupa samtal =) och mycket skratt.

Tack för underbart fina ord från fina Sara och Ellinor. Det värmer otroligt att få höra att det jag skriver och säger inspirerar så. Då fortsätter jag med glädje att sprida mitt budskap!

Tyckte det var extra fint igår. Alla pratade så öppet och fint. Jag blir så glad då. När jag får lära känna människor från det inre. Inte bara ytan. Tack för det!

Tack för soffan Anna..det var nice att få sova länge =) Och tack för mycket god frukost!

Puss pussssss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!