Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 21 januari 2011

Healingen

Jag frågade min vän om ljuset som min vän såg medans jag healade henne..detta svar fick jag. Mycket vackert. Jag hade tänkt mig det oxå. Men jag trodde att det var hennes guide. Men oh så fint. Var därför jag blev så skrattig och full av lycka.


Svar:
Din healing går fantastiskt bra, mycket kärlek. Du ville veta vad jag tror om ljuset och detta fick jag: Guide, mjuk varm kvinnlig energi, proppfull med kärlek och glädje. Glädje över healingen. Jag trodde det var din väns guide men när jag frågade fick jag svaret att det var din guide. Vid något tillfälle höll hon dig om axlarna när du healade. Hon har mycket kärlek till dig. Hon är lycklig att du håller på med healing. Du är på rätt väg tycker hon.




Men detta betyder oxå att jag måste lära mig att hålla isär mitt och någon annans. Men det är bara att öva vidare. 


Tack för dina ord!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!