Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 1 februari 2011

Mod!



Jag är trött fast jag är pigg, jag är glad fast jag är ledsen. Mina känslor går fram och tillbaka hela tiden. Jag är så orolig när jag ska lägga mig om kvällarna. Blir mörkrädd och börjar tänka massa mörka tankar. Usch. Jag vågar inte se ljuset just nu. Varför detta???? Är ju det enda jag vill se ju! 

Men jag vet att jag vågar innerst inne, dom bara väntar på att jag ska öppna upp ännu mer...jag har alla svar, jag vet det med. Åh denna frustration. Jävla rädslor, blir arg!

Ska våga ligga på spik ikväll och blunda och våga se allt jag ser! Är enda vägen ut ur detta för mig! Jag vet ju att ljuset alltid är nära och att mina guider finns där för mig. Våga Maria, våga!

Nu kom det till mig, Jag är påväg in i något nytt, i något ännu ljusare och sannare. Är därför jag är rädd.

Det kom till mig precis nu...svaren kommer alltid..så himla fint! Ok jag är påväg in i något djupare..såklart skrämmer det mig. Men jag ska våga!!


Puss och kram till er alla fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!