Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 2 februari 2011

Tro

Jag är så glad att jag tror. Den gör mig stark. Jag hade inte klarat alla utmaningar utan att tro! Så oerhört tacksam.

Jag gick på vägen för att hämta mina barn på dagis. Jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette. Jag sa med stark vilja och tro: ge mig energi! När jag kommer hem är jag glad och har sådan energi så att jag har ork att tvätta, dammsuga och leka med barnen. Mitt i allt stannar jag upp och kommer på att jag blev hörd! Så himla fint!

Lev i kärlek!

Tack alla underbara som ser mig och låter mig vara den jag är! Så tacksam över er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!