Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 16 februari 2011

Träna träna träna...

Efter att ha ritat ca hundra miljoner teckningar, mestadels med hajar som motiv, och lekt kurragömma ca hundra ggr idag så var min längtan stor till gympasalen...

Älskar att träna.. Har längtat hela dagen i dag! Körde på tills jag mådde illa, fy tusan! Men beach 2011 here I Come!! Känner mig så stolt och nöjd med mig själv att jag äter sunt och tränar som jag gör! Finns inget bättre för att kropp och själ ska må bra! Kroppen njuter och min själ ljublar över min motivation och min nyvunna respekt för att även ta hand om min fysiska kropp! Botar det mesta!

Pusssss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!