Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 5 februari 2011

Synd om mig!?

Jag vet att allt har en mening! Men att ramla och slå bakhuvudet i isen och nu ha så ont och vara så stel så att jag varken kan jobba eller träna, det har jag mycket svårt att se meningen med! Jag hade ju kommit igång med träningen och nyttig mat och nu kan jag inte träna och tycker synd om mig själv så tröstätandet står och knackar mig på axeln!! Inte kul!!

Ikväll ska jag vila mig. Ligga på spik och meditera... Det brukar lätta upp!

Puss puss ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Du får förlåta mig maria men att bli våldtagen, något som följer en hela sitt liv har en mening, men att slå i huvudet har inte en mening?

    Jag tror inte på att allt har en mening. Det kunde ju gått riktigt illa för dig!

    Krya på dig

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!