Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 6 februari 2011

Svar på kommentar

Jo "anonym" jag tror allt har en mening..skrev att jag hade Svårt att se den nu bara..jag har inte fattat vad meningen med mitt huvud var just nu. Men meningen finns där. Kanske är det en påminnelse att jag ska meditera mera, vila min kropp mera...jag vet svaret innerst inne. Blev frustrerad nu bara. Det kan vi alla bli, hur mycket förstånd vi än har =). Olika saker behöver inte värderas olika..jätte ledsen att vissa utsätts för sådan hemska handlingar. Men jag tror ändå att något gott kommer ur hemska händelser..du har har upplevt vackra saker efteråt, det vet jag.  Kärlek till dig!
och det gick inte riktigt illa för mig, och hade det gjort det så hade det varit av en mening , en hårdare läxa hade det varit då. Men just nu behövde jag mig bara en knuff för att förstå vad jag måste ta mig i kragen med.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!