Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 3 februari 2011

Kurs




Varit på bio med fina anna ikväll. Love and other drugs. Den var söt och rolig!

Har glömt att berätta att jag har bestämt mig för att ta ännu ett steg. Detta genom att gå en kurs till hos Katarina. Jag har ju gått ut grundskolan och nu väntar gymnasiet på mig. Djupare än någonsin. Känner på mig att det kommer bli stort. Börjar redan jobbas med mig.. Rädd är jag.. Men jag kommer vara på ett kärleksfullt ställe med fina människor. Så ska jag bryta ihop så är det ett bra ställe att göra det på! Ska hur som bli väldigt spännande. Ska bli kul att träffa gamla kursdeltagare oxå :).

Stora grejer är i görningen. Kan ni känna det? Jag gör det.. Allt i kärlek!

Nu ska jag sluta mina ögon och sova!

Sov gott alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!