Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 23 februari 2011

Njuter



Jag njuter i fulla drag över min motivation och min träningsglädje! Den är enorm just nu!  Imorgon ska Madde ha ett pass med mig. Jag bad om ett hårt pass så jag får nog vad jag bett om! Härligt! Ska till hennes jobb på G-vik, så där finns ju allt för att jag ska kunna få kämpa riktigt ordenligt!

Om vi verkligen vill ha något, om vi verkligen önskar något. Så kan vi få det. Fokusera och vara tydlig med sina mål..det är vad det handlar om. Ingenting är omöjligt..tankens kraft är enorm och vi får alltid det vi önskar av våra fina vägvisare. Så vackert!

Kärlek till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!