Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 27 februari 2011

Fin stund med fin vän!




Hade en så fin kväll igår med Madde! Har längtat efter en sådan stund för oss. Få prata utan båda man och barn =). Tack fina för stunden. Tack för fina samtal om allt!

Maten var underbar och glaset med rött vin blev jag bjuden på av servitören. Ibland har jag tur! Indigo är en väldigt mysig restaurang.

Nu är det fullt med ljud i huset igen..men jag hade en lugn morgon och en lugn natt. Sov som en stock och tog mig en lång frukost imorse.

Min nacke mår inte så bra tyvärr, huvudet bränner..ska nog ringa vård C imorgon.

Träning står på schemat nu!

PUSS PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!