Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 24 februari 2011

Obehaglig känsla

Stod och sjöng i duschen.. Jag sjunger så sjukt bra då.. Fick en obehaglig känsla när jag tänkte på körslaget.. Att jag kunde gjort det bättre! En onödigare känsla får man leta efter! Klart som tusan jag sjunger bättre hemma än när jag är trött, torr och nervös.. Denna känslan tar ju bort det stolta i det jag gjorde.. Trött blir jag då! Är nog känslan av att jag kommer bli bedömd när och om detta visas på tv. Vet ej varför det rör mig i ryggen. Men just nu är känslan så!

Stolt över min kost och min träning är jag iallafall.. Tack för passet idag Madde! Helt slut nu :)

Ser fram emot en lugn och fin helg. Barnfri kommer den vara. Viktigt för mig att känna mig fri och kunna bara vara ibland. Vara spontan. Händer inte allt för ofta.

Ta hand om er!!! Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!