Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 8 februari 2011

Bättre och bättre



Min nacke blir bättre och bättre..skönt det. Hoppas på att kunna träna skiten ur mig på måndag!! Längtar ihjäl mig! Så skönt att ha denna motivation. Även om det oxå betyder att jag bryter ihop när jag inte kan träna =) . Men det tar jag som ett positivt tecken =)

Igår var jag på Yoga med Anna. Var mys. Var skönt att göra rörelserna, behövde sträcka ut mig i kroppen. Vi gör eldandning oxå. Då andas man snabbt in och ut fast med bara näsan. Den är skön. Känns så avslappnande efteråt. Pröva ni med. Cellerna i kroppen gillar den! Egentligen skulle jag vilja göra den varje morgon. Men jag har inte hittat tiden än..men den finns där någonstans, det vet jag. Bara en dålig ursäkt.

Jag börjar undra om jag verkligen vill bli sjuksköterska. Tål att tänkas på. Kanske vill jag bara ha lite ombyte vad gällande jobb?! Jag trivs väldigt på mitt jobb och jag trivs med att vara undersköterska. Är ju med Människorna jag vill jobba.. Men ett ombyte kanske inte skulle göra något. Vi får se.

Just i denna stund försöker jag med all kraft att inte störa mig på all snö som fallit från skyn inatt. Må den försvinna fort!!! Tänk att springa barfota i gräset...

pusss pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!