Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 14 februari 2011

Våga ta steget.

Äntligen har jag fått träna. Känner mig som en ny människa. Så skönt!

Idag är det hjärtats dag. Fast kärlek ska spridas varje dag tycker jag..men är ju en fin symbol och en fin påminnelse att sprida den med en sådan här dag =)

Stenarna i smycket heter Turkos.

Turkosen är en andlig läkare som ger frid i sinnet. Den kan också fungera som en skyddande och stödjande guide genom det omedvetna. Turkos har använts av både nordamerikanska indianer och tibetanska schamaner för sin skyddande egenskaper och andliga kvalitéer.
Chakra: Hals och hjärta!

Det här fina smycket fick jag av Gustaf. Blev jätteglad. Just för att det har en djupare mening och kan hjälpa mig. Tack fina Gustaf för att du ger från hjärtat och ger mig något så personligt! Betyder mycket!

Idag gjorde jag en stor sak. Jag sökte nytt jobb. Jag har jobbat på samma ställe i tio år. Mitt enda och första jobb. Så för mig är steget jättestort. Känner mig stolt. Får vi se vad som händer. Fina referenser får jag från min nuvarande chef =) 

Jag känner att det är ett skiftbyte pågång på jobbet ändå. Chefen ska sluta och flera andra byter jobb. Jag vill följa strömmen och utvecklas mera nu. Jag vill inte sitta om fem år och vara bitter över att jag ej vågade ta mig ifrån tryggheten på jobbet och arbetskamraterna. Jag älskar verkligen mitt jobb och mina fina kamrater. Men jag måste våga för att utvecklas och ta mig ur bubblan. Min chef är så stöttande och hjälpte mig till och med med ansökan. Så tacksam att just hon har varit min chef så länge. En fin relation har vi byggt upp! Så nu får vi se vad framtiden har att erbjuda mig.

En extra puss och kram till mina älskade vänner! Jag älskar er! Tack för att ni finns!

Tack älskade familj för att ni finns! Tack mor och far för de söta presenterna idag!

1 kommentar:

  1. Ville bara säga Vilket jätte fint smycke! Och att jag håller tummarna för ett nytt jobb! Tycker om dej så mycket min fina vän! puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!