Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 1 mars 2011

Stolt

Längtan...



Jaha, då var det min tur att bli förkyld. Har klarat mig hela hösten och vintern, så jag är tacksam för det. Men idag känns halsen och näsan börjar täppas igen. Huvudet och nacken blir ju inte bättre av det heller. Har bokat tid hos sjukgymnast på fredag. Får dom lokalisera vart smärtan kommer ifrån. Sen ska jag ta mig till Roffe. Kinesologen. Tror det heter så =). Då får jag den "vanliga" vården och den alternativa. Lika bra att göra allt. Har bara hört gott om Roffe så det ska bli kul spännande att gå dit.

Träningsvärken är total och konstant. Det är bra att ha den påminnelsen hela tiden. Att jag rört på mig och mår bra av det.Älskar det. Igår när jag stod och hoppade på gympan så undrade jag varför det ska ta sådan tid för mig att fatta att det ÄR detta jag mår så bra av. Att inte alla gör detta är faktiskt tragiskt egentligen. Är ju det bästa botemedlet mot allt, särskilt depressioner och nedstämdhet. Så ni som tvekar, börja hoppa! Underbart! Det som krävs är tålamod. Kroppen visar inte resultat på en gång. Allt ska hänga med. Efter ett par månader borde det synas något. Men efter ca 6 månader så är kroppen inställd och bränner mer än någonsin och det syns. Så tålamod och tillit till att allt har sin tid är vad som krävs för bra resultat. Jag är verkligen på väg och det är jag så glad för. Lite mindre gott under helgerna så blir det toppklass på mitt beteende.

Ta hand om er fina!


Extra pussar till Sandra, Anna och Madde! LOVE!!

1 kommentar:

  1. Va tråkigt med nacken! och dessutom åka på förkylning. Vi får hoppas att det ger sej fort. Spännande med kinesolog. Hoppas man hittar felet på fredag och kan hjälpa dej! puss till dej!

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!