Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 23 mars 2011

Känslor



Är mycket känslor nu. Beror nog mycket på att det snart är kursdax. Jag är otroligt trött och känslorna går från jätteglad till sorgsna. Är säkert en förberedelse för vad som komma skall.

Jobba imorgon sen är jag ledig..får bli extra mycket fredagsmys när jag ska vara borta under helgen! Undrar varför jag är sååå nervös denna gång. Eller nervös, mer rädd och tveksam. Men jag backar inte. Det som skrämmer mig ska jag ta mig an, så är det bara. Rädsla håller mig bara tillbaka och tar bort den verkliga Maria. Den vinner inte över mig!

Är väldigt glad över att våren visar sig! Underbart att kunna ta fram tunnare jackan..bara vårskor som ska införskaffas nu!

Extra tankar till Sandra! Vi ses snart =)

PUSSSS OCH EN MASSA KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!