Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 31 mars 2011

Motivation och glädje

Hade en jättefin stund med Sandra! Tack för den! Jag värdesätter verkligen vänner som du!

När eftermiddagen kom försvann min energi totalt! Har svävat efter kursen så jag måste väl landa. Men när G kom hem så gav jag mig ut och sprang.. Jag trotsade snön som föll och vinden som blåste! När jag kom hem igen hade energin kommit tillbaka och även friden i hjärtat! Är så tacksam över min motivation och glädje i träningen nu!

Nu ska jag sova gott!

Jag älskar mina vänner! Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!