Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 8 mars 2011

Mirakel





Har varit skönt med ledig dag. Vädret har varit underbart. Lite blåsigt men annars helt underbart vårligt! Jag ser ljuset i tunneln vad gällande vinterns slut =)

Vill Tacka söta Madde för att hon tränar mig så hårt på torsdagar =) Ser framemot nästa pass.

Jo just de.."En unge i minuten" Hur underbart program var inte det. Så mäktigt det där med att föda barn. Min vän har sagt att jag ska få vara med henne när hon föder. Blir helt till mig av att tänka på det. Nu är hon ju inte med barn..men jag längtar. Vilken otrolig känsla att få stå bredvid och uppleva miraklet med en förlossning.  Är helt otroligt vad vi kvinnor klarar av. Oj vad jag är imponerad av mig själv och alla de andra som gått igenom en förlossning. Mitt i så är det ju inte så glammigt..men jag skulle inte byta bort upplevelsen mot något. Smärtan är värt det. Upplevelsen överväger smärtan. När jag tänker tillbaka på på graviditeten så är det ju så skumt att mina barn legat i magen. Då känns det helt naturligt. Men nu är det så skumt för mig. Att min mage varit sådär stor..hur går det till!!?? Jag har burit på två liv. Mirakel är nästan ett för litet ord för att beskriva det. Livets under!

Var rädda om varandra!

Pusss pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!