Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 4 mars 2011

Mamma

Den finaste gåvan någonsin.

Jag kom hem efter att ha varit på Annéas fotbollsträning. På bordet ligger det rosor och ett kort. Jag kollar lite snabbt på kortet och ser att det står mor. Jag läser och börjar storgråta. Så underbara ord. Jag känner mig som om jag är i chock. Jag är nog det.

Jag har längtat länge efter dessa ord. Men jag har förlåtit för längesen. Jag är så stolt över min mamma och det hon vågade skriva till mig. Finns bara kärlek i att öppna upp på detta sätt.

Älskade Maria
Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är det vackraste jag vet.

Detta var några av de vackra ord jag fick från min mor.



Du är vacker och värd att älskas både av dig själv och andra, fina Mamma!

Jag älskar dig!


1 kommentar:

  1. Åååå va fint! Jag gråter en skvätt jag oxå! Puss

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!