Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 14 mars 2011

Fest




Jag fullkomligt älskar denna bild..haha!




Jaha då har jag lärt mig den hårda vägen att jag ej ska dricka alkoholhaltiga drycker på väldigt länge. Fy tusan vad jag mådde dåligt dagen efter. Min kropp ville verkligen inte bli förgiftad på det sättet. Hade dåligt samvete för vad jag gjort mot den. Nej nu är det renlevnad som gäller. Men kul hade jag..har jag alltid med mina arbetskamrater! Tack för kvällen fina ni!!

Tränat lite här hemma nu..jag slog mitt rekord i armhävningar på tå. Först 10 ggr 2 och sista setet gjorde jag 15st. Sjukt bra tycker jag! Får vi se om jag slår det nästa gång.

Nu är jag helt slut och ska nog lägga mig..sömn är vad min kropp behöver efter helgen. Har semester nästa helg. Mycket skönt! Då klarar jag denna jobbvecka med lättare steg när jag vet att jag blir ledig =)

Pusss på er fina!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!