Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

måndag 21 mars 2011

Dyka




Oj rekord på att inte skriva. Har inte haft något vettigt att skriva och då får det vara.

Har varit och tränat på Friskis idag. Skönt att träna på förmiddagen. Jag körde igenom hela kroppen. Mycket skönt. Kunde knappt få på mig jackan efteråt. Bra tecken när kroppen darrar efter ett pass. Jag tar alltid i allt jag kan. Annars är det ingen vits tycker jag. Känns iallafall som att jag kan böja mig mer och bättre än vad jag kunde innan Roffe. Det var en bra investering att gå dit alltså.

På lördag är det dax för kurs. Ska bli väldigt spännande. Känner mig nervös. Brukar jag inte vara. Kanske har att göra med att min bästa vän ska med oxå =).  Eller så är det vetskapen om att det kommer bli en djupdykning, djupare än alla andra kurser.  Men jag dyker gärna, bara jag kommer upp som en ännu bättre och friare människa. Vilket jag kommer göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!