Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 9 mars 2011

Mysdag!




Haft en mysig dag. Fikat med Anna och barna på Gröna grodan..barnen fick leka av sig nere i källaren efteråt..mycket bra =) Tack för stunden Anna!

När jag kom hem ringde jag Roffe. En Kinesolog. Får vi se om han får bukt med min nacke. På onsdag ska jag dit. Mycket spännande.

Annars går livet framåt. Jobbar och tränar och försöker äta rätt. Jag jobbar mycket med min son just nu. Mycket strul blir det vissa dagar mellan oss :(. Jag har försökt med alla metoder. Glad, kärleksfull, arg, bestämd, mjuk, hård. Ja allt. Blir likadant ändå. Men jag ska prioritera egentid med honom..är det han behöver. Sin Mamma! Är väl därför det gör så ont i mig. För att jag vet varför han är så arg. För att han vill ha mig.

På lördag ska vi på bio hela familjen. Jag tycker det är så mysigt nu när barnen blivit större och vi kan göra saker ihop allihop. Ingen är för liten eller för stor längre.  Så det vill jag ta vara på..mysiga aktiviteter de helger jag är ledig. Hoppas jag får semester nästa jobbhelg. För helgen efter ska jag på kurs hos Katarina, och då försvinner en hel helg med barn och man. Men det är det ju värt när jag ska på kurs såklart =)

Imorgon blir det träning med bästa Madde. Gud så skönt det ska bli. Armhävningar på Tårna har jag börjat med nu. Jävlar vad tungt. Men ack så härlig känsla efteråt, när det pumpar i armarna och bröstet. Haha låter som en riktig tyngdlyftare.. Ådrorna ska synas oxå..haha neee!

Kärlek till mina fina Anna! Du är så vacker!

Puss på alla vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!