Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

fredag 25 mars 2011

Uppskattning

Åter dax att ta ännu ett steg mot det liv jag lever och vill leva fullt ut!


Haft en fin dag idag..Annéa var superduktig hos tandläkaren, tänderna var fina och raka. Skönt! Efter det åkte vi och storhandlade. Sen har vi busat och lekt ute. Fint vårväder idag.

Jag har varit lite hemlig oxå. Överraskade min fina vän Madde med ett blombud till hennes jobb =). Är viktigt att visa sina nära att man uppskattar dom tycker jag. Förgylla tillvaron och göra någons dag ibland. Hon blev sååå glad. Du är värd dom så otroligt mycket min vän!

Imorgon bitti åker jag och Anna mot Nyköping och Tystberga. Ska bli väldigt spännande och skrämmande. En stor helg kommer det bli. Som att dö och födas på nytt, så är det varje kurs. Så som sagt är det blandade känslor inför kurserna. Men dom gör så otroligt gott.

Ta hand om er och ha en underbar helg!

Puss och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!