Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 30 mars 2011

Sanningen




Alltid säga vad jag känner. På gott och ont. Det vill jag göra. Hjärtat är så mycket friare då. Lyckan kan sprida sig i hela kroppen då. För ett år sedan sa jag inte sanningen och den höll mig fast i ett hårt grepp. "Lögnen" gjorde mig svag och jag försvann mer och mer och blev tyngre och tyngre. Så fort jag sa sanningen så kunde jag leva igen. Jag kunde le. Så kraftfullt är det att vara sann mot sig själv och andra. Jag valde den vägen och jag vill fortsätta på den.
Jag gör mig själv illa likaväl som jag gör mina nära illa om jag lever i en lögn. Ingen tjänar på att hålla inne med något. Inte ens dom man tror att man skyddar. Lögnen tar sig fram och gör så att man sakta tynar bort.

Nej, jag väljer sanning och livet. Gud så skönt att kunna göra det. Jag har valt det. JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!