Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

lördag 12 september 2009

Vår dag!

En fin dag med ungarna har det varit. Mycket städa mycket springa men när dagen är slut och det är alldeles tyst så kan jag ta igen all energi som gått åt under dagen! Mycket skönt!! NU ska jag pusta i soffan och lägga mig i tid så jag inte är helt död när jag ska upp kl 05 imorgon =)

PUSSSSSSSSS

Stack iväg till ÖB för att se om dom hade några billiga fotoalbum..de hade dom..svarta jätte fina..Annéa fick en ficklampa!




Medans jag satt och klistrade satt min son och reeev!





Kvällsmat....eller det jag orkade slå ihop ikväll...ibland får man köra på de enkla!





Min son är den kladdigaste ungen i vääärlden!






Blev grovrengöring efter den måltiden!







Sen bus med Annéa =)






Godisråttan med sitt lördagsgodis!





NU är jag heeelt slut. Man glömmer fort hur det är att vara ensam med barna =)

2 kommentarer:

  1. hahahahaha ni e så underbart söööööta gumman!! Blir fruktansvärt glad av eran kyckling/ko bild!! :0))
    *lovelovelove* söta du!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Ni är så fina tillsammans! Ser alltid så glada och pigga ut! KRAM

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!