Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

onsdag 9 september 2009

Utbildning, parfym och bio

Nästan inga kommentarer...tråkigt som tusan! jaja!



Idag var det meningen att jag skulle gått på utbildning och lära mig doc-it...ett dataprogram..men icke..kom dit kl 09 och då sa dom att det är imorgon..jaaahaaaaa!! Fick gå till jobbet och kolla om nån grupp behövde hjälp med något. Jobbade från 9 till 16. Gick bra. Så imorgon blir det utbildning istället. Ska bli nice. Sen är jag leeeedig i tre dagar. Behövs!!

Bejbi och barna hämtade mig på jobbet. Annéa vill det. Hon är ju bossen här så Gustaf hade bara att lyda!! =) Blev en liten tripp på stan..glass åt barna och en parfym åt mig =).. Gustaf har sålt mopeden så då kan man väl få unna sig något tycker jag! Luktade på så många att jag mådde illa. Men tror att den blev bra. Naomi Cambells.. Har fått en ny telefon oxå...som jag ska försöka hålla hel och fin och torr!!! En vit och fin sony ericsson..en likadan som din Eva!! Visst är din miljövänlig?? Det är min...I LOVE IT!! Har faktiskt blivit omvänd från Nokia till ericsson nu..haha trodde jag aldrig var möjligt. Tack älskling för allt!!!!

På fredag ska jag och Madde på bio...ska bli sååå mys! Vi har inte gjort något ihop..eeehhh nånsin, bara vi tror jag!!?? Är det så Madde??!! Sjukt ju...får vi skärpa oss med..snart klämmer du ut ungen oxå..då blir de drinkkväll och party all night looong!!! =)

Nu är det slappa dax i soffan..måste äta något oxå.... ja just de minus 1,1 kilo och minus 4 cm i midjan första veckan...bara att KÖRA på!!!

PUSSSS OCH KRAM

2 kommentarer:

  1. Duktigt, hejja sony! haha =)

    SvaraRadera
  2. Johoo vi har visste gjort saker, vi har ju faktiskt åkt o tränat o några trippar till Marieberg har det blivit oså=) har nog blivit nån middag hemma hos er oså! Bara du o jag=)
    hihi på fredag bli det myysss!!!
    Puuussss<3//Madde

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!