Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 3 september 2009

KVÄLLSJOBB

Idag är det dax för det jag fruktat mest med jobbet. Att jobba KVÄLLEN!!! 14.30 -22.00 jobbar vi. Jag och en till tjej! Men jag känner mig positiv. Kommer säkert gå bra. Gillar bara inte mörkret och springa på stan i kylan...känner mig sååå enam där ute då!! Men som sagt så känner jag mig mer positiv idag till detta än vad jag nånsin gjort tror jag =)...så alltså kommer det gå bra! Imorgon blir det till att gå upp kl 05 och sen jobba dagen..sen jobba heeela helgen oxå..haha jag fick en sjuk vecka att börja med!!! Lika bra att börja hårt!!!

Imorrn blir det räning oxå...slutar redan kl 13 så då är de nog inte en kotte i lokalerna..mycket nice =)
Igår när jag tränade så började jag med styrka..gick bra. Sen tänkte jag att jag går väl en tio minuter eller något. Min hjärna ville egentligen gå därifrån,,,men jag körde på. Sen helt plötsligt innan tio minuter gått fick jag den där underbara kicken...endorfinerna, adrenalinet och pumpet kom igång....älskar den känslan..så jag gick i 30 minuter istället för tio..plus styrka på det...får jag vara stolt över!! Tänk att själ och hjärta mår sååå bra av att träna. Går bra för mig med sockret oxå...klart att suget finns. Men jag har ju som sagt fått nog av mina valkar så nu ska dom bort!!! Härligt med motivation! Är ju alltid nice att se bra ut när jag ska sjunga om två månader oxå..


Ha en underbar dag och kväll alla där ute!!!!



MASSA PUSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Duktig du är hjärtat!! :0))
    Jag skickar en massa PEPP till dig i tankarna!! Kör på bara så DU blir nöjd! MASSA kramar & ha en bra kväll ikväll på jobbet ditt... <3

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!