Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

söndag 20 september 2009

Min dag!

Satt och övade på den fina doplåten jag ska sjunga..började gråta...men det är bra att gråta ut när man övar...så det inte händer när man sjunger upp sen..såå fin är den!!


Idag har jag jobbat och efter det tog jag en lååång promenad med Anna...det var skönt...få ses och det härliga vädret...sötnöt Indi var med oxå =)

Madde har gjort ett hååårt träningsschema åt mig nu...ojoj...såg att jag måste ta tag i min friavikter fobi oxå ;)..haha...bara att ta tjuren vid hornen!! Men det här ska bli nice. Har jag det på papper så tycker jag det är såå mycket lättare att göra allt jag ska...då märks det så tydligt om man fuskar eller struntar i något. Står det på pappret så SKA det göras!!! Tack tack fina Madde för det! Ska göra så gott jag kan med alla övningar!!

Nu är gustaf iväg och tränar..Elias sitter i soffan och äter välling..Annéa kollar pettsson och findus på tv...Annéa älskar dom =)...jag med!

Imorgon är det jobb igen..sen ledig två dagar..skööönt! På lördag ska vi på 30års fest..det ska bli kul!!

Vägning imorrn då!! Får vi se..jag är iallafall sjukt nöjd med mina centimeter!!!!!


Kram till Sara och William!!!!!!!

PUSSSSSS PÅ ER!!!


2 kommentarer:

  1. Du är såååå jeeela duktig du!!! Du är alltid fin o kommer alltid vara fin i min ögon men för varje dag som går o jag ser hur lycklig du är med träning, kärlek o familj gör mig ännu gladare!!
    Massa pusss till dig min vän//Madde

    SvaraRadera
  2. Skickar en massa Pepp till dig från mig, tycker du e så duktig gums!! *pepppepppepppepppepp* ;0)) Puss & Kram //Eva

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!