Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

tisdag 22 september 2009

Sova ut!

Älskade Alicia som snart snart blir storasyster!!



Alicia och Elias spelar piano på kyrkis =)







Min fina Madde...snart e bebis här..jag längtar...du vet att vi mer än gärna tar Alicia när det är dax......hoppas D går med på det ;)....Extra pussar till DIG!! och tack för idag!



Den 30:e sep börjar Grays igen!!!!!!! Som jag älskar den serien!! Äntligen få gråta ut varje onsdagkväll igen =)


Med träningsvärk i hela kroppen ska jag nu ta och lägga mig i soffan...imorgon är det MIN tur att få sova ut..ska bli sååå skönt!!

PUSSS PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för just DIN kommentar!