Skyddsänglar

Do not search for us, we will find you. Do not wait for us, we are here, all ready. Do not whisper your name, we know it well. We have loved you forever, TIME WILL TELL. . . . . We are your Guardian Angels.

torsdag 10 september 2009

Ledig

Nu är jag ledig...äntligen!! Skönt! Utbildningen gick bra idag..jag har dataöga så det gick snabbt för mig. Klart jag inte kan allt direkt men jag har inte svårt för att lära..sitter bara jag får göra det på jobbet oxå! Sara..nu får du lära mig TES!! =)

Imogon blir det bio med finaste Madde (och hennes bebis i magen förstås)... Ska bli mys! Längtar! Men först blir det familjetajm..Gustaf åker bort över helgen...undrar vad jag ska hitta på då?? Nån som vill göra nå kul...fast med barn oxå!!??

MASSA PUSSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. Vi ska ev åka till lek o bus imorgon förmiddag om Wille är lite bättre.. :) har lite förkylningsöron..:( Kram

    SvaraRadera

Tack för just DIN kommentar!